فهرست

گردهمایی خیرین سلامت شهرستان بابل

گردهمایی خیرین سلامت شهرستان بابل در مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه الزهرا (س)

گردهمایی خیرین سلامت شهرستان بابل جهت تکمیل و تجهیز مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه الزهرا(س) بابل با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل، دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، مسئولین، نیکوکاران و پزشکان شهرستان بابل در مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه الزهرا(س) برگزار گردید.

دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گردهمایی خیرین سلامت شهرستان بابل عنوان کرد: این مرکز منشاء اثرات خیر خواهد بود باروری بر گروههای نابارور به همت تلاش اساتید ودانشمندان از همه کسانی که در این امر مهم تلاش می کنند و به کارهای خیر فکر می کنند تقدیر وتشکر کرد.

 در تحول سلامت برای ناباروری دیدگاه ویژه ای است که به کمک بیمه سلامت ودر عین حال طرح برکت وکمیته امداد امام این روش در واقع رایگان برای زوجها انجام پذیرد.

دکتر ربیعی در ادامه افزودند: پول دار شدن مهارت است ولی بخشنده شدن فضیلت.باسوادی یک مهارت است اما فهمیدن یک فضیلت هست.امیدواریم همه ما این فضیلت را درک کنیم.

گفتنی است؛میزان هدایای جمع آوری شده در این گردهمایی:  ۳۲۰ میلیون تومان پول نقد، اهدا یک زمین به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، اهدای آجرهای کل ساختمان در حال توسعه، اهدای هزینه قسمتی از ساختمان ۴ طبقه جدید، قابل ذکر است زمین ۲۵۰۰ متری و ساختمان فعلی مرکز تخصصی باروری و ناباروری فاطمه الزهرا (س) بابل توسط حاج سید مهدی کابلی به دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل اهدا شد همچنین ساختمان جدید مرکز در ۴ طبقه و با برآورد هزینه ۲۵ میلیارد ریال در حال ساخت می باشد. مرکز ناباروری فاطمه الزهرا (س) در روستای ترک محله جاده قدیم بابل_آمل واقع می باشد تاکنون بیش از ۲۰ هزار زوج نابارور به این مرکز مراجعه کردند و بیش از ۲۲۰۰ زوج نابارور صاحب فرزند شدند.